Exteriérové LED obrazovky

Vonkajšie LED obrazovky

Používanie vonkajších veľkoplošných LED obrazoviek na zobrazovanie reklamy a sprostredkovanie informácie na uliciach veľkých miest sa každým rokom geometricky zvyšuje. V čase, keď sú ulice zaplavené reklamnými bilbordmi a tabuľami, zadávatelia reklamy hľadajú spôsob, ako by sa odlíšili a spomedzi rôznych ponúk vybrali tú, ktorá k ich produktu pritiahne čo najviac pozornosti chodcov či cestujúcich. Preto niet divu, že dopyt po dynamických a pestrých LED obrazovkách a paneloch tak vzrástol. Efektivita takéhoto formátu reklamy je očividne vyššia, čo dokazujú mnohé výskumy a jednoduchosť ovládania takéhoto zariadenia zbavuje jej vlastníka ďalších zbytočných nákladov. Obchodné centrá a športové zariadenia, ktoré nie sú vybavené LED obrazovkami, sú v jasnej nevýhode oproti konkurentom, ktorí idú s dobou. Táto technológia prináša svojmu majiteľovi veľké výhody.

Výhody:

  • Vysoký príjem z prenájmu reklamného času;
  • Rýchla návratnosť – 2-5 mesiacov za podmienky plnej vyťaženosti obrazovky a výhodného umiestnenia;
  • Indikátor imidžu;
  • Budova s veľkoplošnou obrazovkou sa odlišuje od okolia, je ľahko zapamätateľná a často sa stáva pre ľudí orientačným bodom;
  • Vysoká efektivita – svietiace dynamické zobrazenie priťahuje pozornosť veľkého množstva ľudí;
  • Ľubovoľné rozmery;
  • Jednoduché ovládanie, ktoré poľahky zvládne každý používateľ PC;
  • Veľká trvácnosť – životnosť obrazovky je približne 11 rokov;
  • Nízka spotreba energie – svetelné diódy pracujú na nízkovoltovom napájaní;
  • Nenáročná obsluha – stačia len pravidelné plánované kontroly zariadenia i jeho komponentov;
  • Kvalita – LED obrazovky od našej spoločnosti sú podrobené dôslednej kontrole vo všetkých štádiách ich výroby, preto môžeme našich klientov ubezpečiť o vysokej kvalite našich výrobkov;
  • Montáž a servisná údržba;
  • Záruka od výrobcov komponentov;
  • Možnosť pripojenia k rôznym platformám, ktoré záujemcom o reklamu automaticky poskytnú potrebné informácie o obrazovke, urýchlia predaj vysielacieho času a ukážu štatistiku vysielania.
KONTAKT
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
outdoor-led-displays-slide-01
outdoor-led-displays-slide-01
outdoor-led-displays-slide-02
outdoor-led-displays-slide-02
outdoor-led-displays-slide-03
outdoor-led-displays-slide-03
outdoor-led-displays-slide-04
outdoor-led-displays-slide-04
outdoor-led-displays-slide-05
outdoor-led-displays-slide-05
outdoor-led-displays-slide-06
outdoor-led-displays-slide-06
outdoor-led-displays-slide-07
outdoor-led-displays-slide-07
previous arrow
next arrow
Shadow

Exteriérové LED obrazovky

Vonkajšie LED obrazovky
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
Outdoor LED displays
outdoor-led-displays-slide-01
outdoor-led-displays-slide-01
outdoor-led-displays-slide-02
outdoor-led-displays-slide-02
outdoor-led-displays-slide-03
outdoor-led-displays-slide-03
outdoor-led-displays-slide-04
outdoor-led-displays-slide-04
outdoor-led-displays-slide-05
outdoor-led-displays-slide-05
outdoor-led-displays-slide-06
outdoor-led-displays-slide-06
outdoor-led-displays-slide-07
outdoor-led-displays-slide-07
previous arrow
next arrow

Používanie vonkajších veľkoplošných LED obrazoviek na zobrazovanie reklamy a sprostredkovanie informácie na uliciach veľkých miest sa každým rokom geometricky zvyšuje. V čase, keď sú ulice zaplavené reklamnými bilbordmi a tabuľami, zadávatelia reklamy hľadajú spôsob, ako by sa odlíšili a spomedzi rôznych ponúk vybrali tú, ktorá k ich produktu pritiahne čo najviac pozornosti chodcov či cestujúcich. Preto niet divu, že dopyt po dynamických a pestrých LED obrazovkách a paneloch tak vzrástol. Efektivita takéhoto formátu reklamy je očividne vyššia, čo dokazujú mnohé výskumy a jednoduchosť ovládania takéhoto zariadenia zbavuje jej vlastníka ďalších zbytočných nákladov. Obchodné centrá a športové zariadenia, ktoré nie sú vybavené LED obrazovkami, sú v jasnej nevýhode oproti konkurentom, ktorí idú s dobou. Táto technológia prináša svojmu majiteľovi veľké výhody.

Výhody:

  • Vysoký príjem z prenájmu reklamného času;
  • Rýchla návratnosť – 2-5 mesiacov za podmienky plnej vyťaženosti obrazovky a výhodného umiestnenia;
  • Indikátor imidžu;
  • Budova s veľkoplošnou obrazovkou sa odlišuje od okolia, je ľahko zapamätateľná a často sa stáva pre ľudí orientačným bodom;
  • Vysoká efektivita – svietiace dynamické zobrazenie priťahuje pozornosť veľkého množstva ľudí;
  • Ľubovoľné rozmery;
  • Jednoduché ovládanie, ktoré poľahky zvládne každý používateľ PC;
  • Veľká trvácnosť – životnosť obrazovky je približne 11 rokov;
  • Nízka spotreba energie – svetelné diódy pracujú na nízkovoltovom napájaní;
  • Nenáročná obsluha – stačia len pravidelné plánované kontroly zariadenia i jeho komponentov;
  • Kvalita – LED obrazovky od našej spoločnosti sú podrobené dôslednej kontrole vo všetkých štádiách ich výroby, preto môžeme našich klientov ubezpečiť o vysokej kvalite našich výrobkov;
  • Montáž a servisná údržba;
  • Záruka od výrobcov komponentov;
  • Možnosť pripojenia k rôznym platformám, ktoré záujemcom o reklamu automaticky poskytnú potrebné informácie o obrazovke, urýchlia predaj vysielacieho času a ukážu štatistiku vysielania.
KONTAKT