Exteriérové LED obrazovky
Používanie vonkajších veľkoplošných LED obrazoviek na zobrazovanie reklamy a sprostredkovanie informácie na uliciach veľkých miest sa každým rokom geometricky zvyšuje. V čase, keď sú ulice zaplavené reklamnými bilbordmi a tabuľami, zadávatelia reklamy hľadajú spôsob, ako by sa odlíšili a spomedzi rôznych ponúk vybrali tú, ktorá k ich produktu pritiahne čo najviac pozornosti chodcov či cestujúcich. Preto niet divu, že dopyt po dynamických a pestrých LED obrazovkách a paneloch tak vzrástol. Efektivita takéhoto formátu reklamy je očividne vyššia, čo dokazujú mnohé výskumy a jednoduchosť ovládania takéhoto zariadenia zbavuje jej vlastníka ďalších zbytočných nákladov. Obchodné centrá a športové zariadenia, ktoré nie sú vybavené LED obrazovkami, sú v jasnej nevýhode oproti konkurentom, ktorí idú s dobou. Táto technológia prináša svojmu majiteľovi veľké výhody.
Výhody:
- Vysoký príjem z prenájmu reklamného času;
- Rýchla návratnosť – 2-5 mesiacov za podmienky plnej vyťaženosti obrazovky a výhodného umiestnenia;
- Indikátor imidžu;
- Budova s veľkoplošnou obrazovkou sa odlišuje od okolia, je ľahko zapamätateľná a často sa stáva pre ľudí orientačným bodom;
- Vysoká efektivita – svietiace dynamické zobrazenie priťahuje pozornosť veľkého množstva ľudí;
- Ľubovoľné rozmery;
- Jednoduché ovládanie, ktoré poľahky zvládne každý používateľ PC;
- Veľká trvácnosť – životnosť obrazovky je približne 11 rokov;
- Nízka spotreba energie – svetelné diódy pracujú na nízkovoltovom napájaní;
- Nenáročná obsluha – stačia len pravidelné plánované kontroly zariadenia i jeho komponentov;
- Kvalita – LED obrazovky od našej spoločnosti sú podrobené dôslednej kontrole vo všetkých štádiách ich výroby, preto môžeme našich klientov ubezpečiť o vysokej kvalite našich výrobkov;
- Montáž a servisná údržba;
- Záruka od výrobcov komponentov;
- Možnosť pripojenia k rôznym platformám, ktoré záujemcom o reklamu automaticky poskytnú potrebné informácie o obrazovke, urýchlia predaj vysielacieho času a ukážu štatistiku vysielania.
Exteriérové LED obrazovky
Používanie vonkajších veľkoplošných LED obrazoviek na zobrazovanie reklamy a sprostredkovanie informácie na uliciach veľkých miest sa každým rokom geometricky zvyšuje. V čase, keď sú ulice zaplavené reklamnými bilbordmi a tabuľami, zadávatelia reklamy hľadajú spôsob, ako by sa odlíšili a spomedzi rôznych ponúk vybrali tú, ktorá k ich produktu pritiahne čo najviac pozornosti chodcov či cestujúcich. Preto niet divu, že dopyt po dynamických a pestrých LED obrazovkách a paneloch tak vzrástol. Efektivita takéhoto formátu reklamy je očividne vyššia, čo dokazujú mnohé výskumy a jednoduchosť ovládania takéhoto zariadenia zbavuje jej vlastníka ďalších zbytočných nákladov. Obchodné centrá a športové zariadenia, ktoré nie sú vybavené LED obrazovkami, sú v jasnej nevýhode oproti konkurentom, ktorí idú s dobou. Táto technológia prináša svojmu majiteľovi veľké výhody.
Výhody:
- Vysoký príjem z prenájmu reklamného času;
- Rýchla návratnosť – 2-5 mesiacov za podmienky plnej vyťaženosti obrazovky a výhodného umiestnenia;
- Indikátor imidžu;
- Budova s veľkoplošnou obrazovkou sa odlišuje od okolia, je ľahko zapamätateľná a často sa stáva pre ľudí orientačným bodom;
- Vysoká efektivita – svietiace dynamické zobrazenie priťahuje pozornosť veľkého množstva ľudí;
- Ľubovoľné rozmery;
- Jednoduché ovládanie, ktoré poľahky zvládne každý používateľ PC;
- Veľká trvácnosť – životnosť obrazovky je približne 11 rokov;
- Nízka spotreba energie – svetelné diódy pracujú na nízkovoltovom napájaní;
- Nenáročná obsluha – stačia len pravidelné plánované kontroly zariadenia i jeho komponentov;
- Kvalita – LED obrazovky od našej spoločnosti sú podrobené dôslednej kontrole vo všetkých štádiách ich výroby, preto môžeme našich klientov ubezpečiť o vysokej kvalite našich výrobkov;
- Montáž a servisná údržba;
- Záruka od výrobcov komponentov;
- Možnosť pripojenia k rôznym platformám, ktoré záujemcom o reklamu automaticky poskytnú potrebné informácie o obrazovke, urýchlia predaj vysielacieho času a ukážu štatistiku vysielania.